NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة واقعية دخلت عيلة الشراميط - حتي الجزء العاشر 30/5/2024

امشي من هنا ياد انا كتبت نص الجزء الاخير و الجزء الثامن محتاج مراجعه عاوز اركز و اضبط شويه حاجات 🤣
طيب اديني مستني اخرك انهارده بليل ياعمنا علشان مجيش اخطفك🙄😂

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ناقد بناء و George tn
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
التفاعلات: George tn
مجهود كبير جدا ومميز بصراحة يستحق التقدير
حضرتك كاتب متميز مهتم بجد بحيك علي مجهودك

في تساؤول مني ناتج عن الفضول بصراحه
لحظت اهتمامك بالتفاصيل خلال الكتابة ولكن ذكرت أن جوازه كان بسبب أبوة لما شافه في علاقه

أنا كنت متوقعه أنها تهاني بصراحه لكن بعد توضيحك لدرجة قربها من أبوة فأكيد أنها مش تهاني

مين دي هل هي علاقة عابرة معتقدش أن دي شخصيته البطل بصراحه؟

• بيضحكني

لحظت اهتمامك بالتفاصيل خلال الكتابة ولكن ذكرت أن جوازه كان بسبب أبوة لما شافه في علاقه

أنا كنت متوقعه أنها تهاني بصراحه لكن بعد توضيحك لدرجة قربها من أبوة فأكيد أنها مش تهاني

اتفق انتي عامله ايه يغاليه

• عجبني
  • عجبني

بصراحه افحمتني 🤣 وصل بيكي التركيز لنقطه مركزش معاها حد و طبعا الاغلب حيفكر في هنون او رباب بس للاسف لا دي و لا دي لان حكايته معاهم كتبتها اظن في الجزء التاسع حسب ما افتكر و بيقابلهم في الشقه عندهم و الست دي شخصيه ثانويه دورها خلص من اول مشهد لاني في تعريف البطل وصفت حياته عامله ازاي و انه مدمن جنس و يعرف نسوان كتير و في اصحاب يخافه منه على محارمهم انا حبيت اضيفها في القصه عشان ابين وضعه كان ازاي قبل الجواز و انه زي ما بيقوله راشق في اي حاجه لحد ما خطب و قرر يعيش لمراته و بس زي ما وصاه ابوه لحد ما بدأت الاغراءات و منعرج جديد رجعه لحرام و لاول الطريق ...

و متشكر جدا للكومنت عشان اكيد في ناس تانيه حيشوفوا تفسيري دا و يفهموا القصه أكتر 🌹🌹

• حبيته
التفاعلات: LADY MONA

هو كان ذكر في اول القصه ان هو مدمن للجنس فاكيد دي كانت واحده من اللي يعرفهم بس مكنش مهم يتذكر اسمها اكيد

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: LADY MONA و George tn
بصراحه افحمتني 🤣 وصل بيكي التركيز لنقطه مركزش معاها حد و طبعا الاغلب حيفكر في هنون او رباب بس للاسف لا دي و لا دي لان حكايته معاهم كتبتها اظن في الجزء التاسع حسب ما افتكر و بيقابلهم في الشقه عندهم و الست دي شخصيه ثانويه دورها خلص من اول مشهد لاني في تعريف البطل وصفت حياته عامله ازاي و انه مدمن جنس و يعرف نسوان كتير و في اصحاب يخافه منه على محارمهم انا حبيت اضيفها في القصه عشان ابين وضعه كان ازاي قبل الجواز و انه زي ما بيقوله راشق في اي حاجه لحد ما خطب و قرر يعيش لمراته و بس زي ما وصاه ابوه لحد ما بدأت الاغراءات و منعرج جديد رجعه لحرام و لاول الطريق ...

و متشكر جدا للكومنت عشان اكيد في ناس تانيه حيشوفوا تفسيري دا و يفهموا القصه أكتر 🌹🌹
نفس اللي كتبته بظبط يصاحبي

• عجبني
صح 🤣 بس الجزء مش حينزل برضو النهارده ما تحاولش 🤣
انا كلمتك ياعم براحتك بس لو الاهلي كسب ع الترجي انهارده تنزل بجزئين خلصانه😉😂

• بيضحكني
انا كلمتك ياعم براحتك بس لو الاهلي كسب ع الترجي انهارده تنزل بجزئين خلصانه😉😂
ههههههه لا يا حلو لو الاهلي كسب يبقى حينزل جزء واحد و بكرة كمان 🤣 لو الترجي كسب حنزل جزء بعد الماتش 🤣

ههههههه لا يا حلو لو الاهلي كسب يبقى حينزل جزء واحد و بكرة كمان 🤣 لو الترجي كسب حنزل جزء بعد الماتش 🤣
يارب الاهلي يكسب مش مهم القصه😂😂🤦‍♂️

• بيضحكني
يارب الاهلي يكسب مش مهم القصه😂😂🤦‍♂️
قلبت بسرعه 🤣 عالعموم انا ماليش فيه لا الاهلي و لا الترجي 🤣

• بيضحكني
هو كان ذكر في اول القصه ان هو مدمن للجنس فاكيد دي كانت واحده من اللي يعرفهم بس مكنش مهم يتذكر اسمها اكيد
أيوة فعلا بس طلام ذكرها كده قولت احتمال في تركاية منه ككاتب وكده انت عارف أكيد أن الكاتب بيحب يثبت جدارته بالتفاصيل الصغيرة دي

علي العموم ممتنة جدا لتوضيح حضرتك🌷

• حبيته
أيوة فعلا بس طلام ذكرها كده قولت احتمال في تركاية منه ككاتب وكده انت عارف أكيد أن الكاتب بيحب يثبت جدارته بالتفاصيل الصغيرة دي

علي العموم ممتنة جدا لتوضيح حضرتك🌷
بالعكس دا شيء يسعدني اوي و بصراحه اول ما كتبت الجزء الاول كنت عاوز اخليها مكملة معايا لاخر القصة بس كنت مكون فكرة كامل عن القصه قبل ما اكتبها و مجهز احداثها و النهاية بتاعتها و حسيت اني لو خليت الشخصيه دي تكمل ممكن تبوز حاجات كتير و تبعدني عن الجوهر الاصلي فقررت اواصل كتابه من دونها 🌹

• جامد
  • حبيته
التفاعلات: Elnamr و LADY MONA

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%